آگهی و تبلیغات رایگان اینترنتی
سودایران»صنعت»الکترونیک»لامپ DC، فیوز کاردی، فیوز مینیاتوری DC
لامپ DC، فیوز کاردی، فیوز مینیاتوری DC-pic1

لامپ DC، فیوز کاردی، فیوز مینیاتوری DC

فروش بی سابقه ی تجهیزات خورشیدی مانند کانکتور mc4، لامپ DC، پروژکتور DC، پکیج خورشیدی، فیوز DC، کلید مینیاتوری DC، فیوز کاردی، ارستر خورشیدی و هر نوع دستگاه مرتبط با سیستم خورشیدی با شرکت اینورتر گروپ.
پکیج خورشیدی در وات های انواع پکیج خورشیدی با توان های پکیج خورشیدی 400 وات، پکیج خورشیدی 200 وات، پکیج خورشیدی 100 وات، پکیج خورشیدی 10000 وات، پکیج خورشیدی 8000 وات، پکیج خورشیدی 6000 وات در اینورتر گروپ قطب بزرگ و فعال در تامین پکیج خورشیدی و سیستم های خورشیدی.

بزرگترین مرکز فروش تجهیزات خورشیدی از جمله لامپ DC، پروژکتور DC، پکیج خورشیدی و کانکتور MC4 در لاله زار قلب برق ایران زمین.با وجود شرکت اینورترگروپ می توانید هر نوع محصولی از سیستم های خورشیدی را به راحتی تهیه کنید.

فیوز DC در توان 38*10 1000 ولت DC در آمپرهای 1و2و3و4 و تا 20 آمپر موجود می باشد.وظیفه نگه داری از مدارات گوناگون در مقابل جریانات اضافی را بر عهده دارد که اگر بخواهید توزیع برق را انجام دهیم از مهمترین قسمت ها می باشد.

کلید مینیاتوری DC از کلیدهایی که قطع کننده مدار در اکثر خانه ها و دستگاه هایی اند که به اضافه بار حساس هستند یا تحت تاثیر اتصال کوتاه قرار دارند.این کلید مینیاتوری می تواند در شرایطی چون مصرف بعد از هر بار قطع، قطع شدن هم زمان سه فاز، مورد کاربرد باشد.کلید مینیاتوری DC در مدل های تک پل و دو پل مورد استفاده است.

فیوز کاردی مکانیزم ساده ی این فیوز کاردی قدرت قطع بالا و سریع و تعویض سریع با قیمت مناسب و همین طور از بین رفتن تلفات ناشی از آتش سوزی اتصال کوتاه مقابله می کند.این فیوز کاردی به نام فیوز پشتیبان هم خوانده می شود.توان های این فیوز کاردی 690 ولت و 1000 ولت می باشد.

ارستر خورشیدی می تواند نگه داری از وسایل برقی را در دو نوع 2 پل و 3 پل انجام دهد ارستر خورشیدی باتری خورشیدی و سیستم متصل به شبکه تک فاز و سه فاز در انواع توان ها مورد مصرف قرار می گیرد.از توان های ارستر خورشیدی می توان به 400 ولت و 500 ولت، 700 ولت و 800 ولت و 1000 ولت اشاره کرد.


فروش لامپ DC در انواع آفتابی و مهتابی مناسب برای سیستم های خورشیدی در شرکت اینورتر گروپ.لامپ DC یا لامپ سرپیچی دارای سرپیچ E27 با کیفیت بالا بوده و بهترین گزینه برای بهبود عملکرد سیستم های خورشیدی می باشد.از دیگر نام های لامپ ال ای دی LED چراغ خورشیدی، روشنایی خورشیدی، چراغ باغی خورشیدی، چراغ خیابانی خورشیدی، پروژکتور سولار، پروژکتور ال ای دی خورشیدی، روشنایی خورشیدی پروژکتوری می باشد.



تلفن های تماس : 33999115-33999719
نشانی مراجعه حضوری : لاله زار جنوبی کوچه بوشهری پاساژ تهران الکتریک طبقه اول واحد 232


آگهی دهنده: یوسف مقدم
expired
(اطلاعات تماس نشان داده نخواهد شد برای مشاهده آگهی های مشابه به پایین همین صفحه مراجعه نمایید.)
موقعیت: استان تهران - تهران - الکترونیک در تهران
آدرس: تهران ،لاله زار جنوبی، کوچه بوشهری ،مجتمع تجاری تهران الکتریک،واحد232
به روز شده در:۱۳۹۵/۱۲/۲۴
بازدید: 452 بار
ایمیل: